"מה שרואים משם" • ליברמן קורא להחרים עסקים בעיר העתיקה

    ישראל פריי 1 Comment on "מה שרואים משם" • ליברמן קורא להחרים עסקים בעיר העתיקה
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי שנים ארוכות בהם היה חבר בממשלות הימין בראשות בנימין נתניהו, נראה כי יו"ר מפלגת 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן, נהנה מהדרור שהוא יכול לתת ללשונו, ומהיותו משוחרר להביע את ביקורתו ודעותיו ללא המחויבות המתבקשת. בעקבות הפיגוע בירושלים, מתח ליברמן ביקורת קשה על מדיניות הממשלה, והיום הוא התייחס לתושביה הערבים של העיר העתיקה שלא הגישו עזרה לפצועה. •

    "המוכרים ובעלי החנויות ברחוב הגיא בעיר העתיקה, שסירבו לעזור לאדל בנט שרצה אליהם פצועה כשהסכין עדיין נעוצה בגופה ואף ירקו עליה והיכו אותה, הם לא סוחרים אלא סייעני טרור שאיבדו צלם אנוש", כתב בפוסט שהעלה ל'פייסבוק', "מי שמסוגל לנהוג כך כלפי אישה פצועה לא יכול להיקרא בן אדם. לכן, אני קורא לאזרחי ישראל להחרים את הסוחרים ברחוב הגיא, לא להיכנס לחנויותיהם ולא לקנות אצלם דבר". הוא גם קרא לשר התיירות להנחות "את חברות התיירות ומדריכי התיירים לא להביאם לקניות ברחוב הגיא. עם מחבלים לא עושים עסקים".

    בעקבות ההפגנות האלימות שקיימו הערב ערביי יפו, תוך הנפת דגלי הרש"פ ועימות עם כוחות המשטרה, כתב ליברמן: "המהומות הערב ביפו מבהירות לכל מי שחשב שגל האלימות האחרון לא נוגע לכלל אזרחי ישראל אלא ״רק״ לאלו המתגוררים בירושלים וביהודה ושומרון, שלהסתה הפלסטינית אין גבולות ותוצאותיה מגיעות לכל מקום וגם למרכזה של הארץ, ק״מ ספורים מלב ת״א. ההסתה הפרועה ברשתות החברתיות ובכלי התקשורת הפלסטינים הרשמיים מוכיחה שהמערכה הזו היא לא מול טרור של בודדים, כפי שישנם כאלו המנסים לאמר, אלא מערכה מתוזמנת ומאורגנת שאלו שמנצחים עליה, מרמאללה ומעזה, נהנים מחסינות שמעניקה להם מדינת ישראל מתוך שיקולים מוטעים שעכשיו כבר ברור שהם לא מועילים אפילו לטווח הקצר".

    לדבריו, יש כתובת מדויקת לגבות ממנה את המחיר: "הארועים הללו נעשים גם בעידודם ובסיועם ובתיאום עם חברים בכנסת ישראל. השילוב הזה והארועים הללו הם לא אוסף של התפרעויות מקריות אלא איום אסטרטגי על מדינת ישראל שהוא תוצאה של אובדן הרתעה והשלכותיו רק יילכו ויחריפו. הממשלה חייבת להתעשת ולתת לאיום הזה תשובה מיידית ומוחצת".



    1 תגובות

    מיין תגובות